مسئول تبلیغات سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز از آغاز تبلیغات گسترده در دو فرودگاه مهم کشور خبر داد و گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده بیلبورد تبلیغاتی نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز در فرودگاههای مهر آباد تهران و شهید دستغیب شیراز نصب شده است.

به گزارش روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي فرشید نظری بیان کرد: با توجه به اینکه یک ماه تا زمان برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع دستی شیراز باقی نمانده از این رو تبلیغات این دو رویداد مهم به صورت گسترده آغاز شده است.

مسئول تبلیغات سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز با بیان اینکه بی تردید برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تأثیر و نقش به سزایی در توسعه پایدار گردشگری دارد، بر لزوم تبلیعات گسترده درنقاط تاثیرگذار شهر ها تاکید کرد و افزود: یکی از اقدامات موثری است که در نمایشگاه سیزدهم گردشگری شیراز صورت گرفته استفاده از ظرفیت و توان فرودگاهها است که خوشبختانه با همکاری و حمایت های همه جانبه مسولان مربوطه و ذي ربط این امر میسر شد .

نظری گفت:رابطه متقابلی بین برگزاری نمایشگاه ها و توسعه گردشگری وجود دارد چرا که با برپایی یک نمایشگاه یا رویداد گردشگری بطور مستقیم تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند و منجر به رونق اقتصادی هم می شود.

وی همچنین افزود : همانطور که می دانیم گردشگری نه تنها یک صنعت و فعالیت اقتصادی است بلکه در واقع یک پدیده‌ فرهنگی محسوب می شود و امروزه نمایشگاههای تخصصی گردشگری خود به جاذبه ای گردشگر پذير تبدیل شده اند.

نظری ادامه داد: در برپایی چنین نمایشگاه‌هایی مخاطبان از نزدیک با فعالیت های موسسات و تاسیسات و همچنین فعالین حوزه گردشگری و صنایع وابسته آن آشنا می شوند که این موضوع تأثیر به سزایی در رونق اقتصاد گردشگری دارد.

وی تاکید کرد: بی شک سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در روزهای برگزاری اش در شیراز خواهد توانست به جذب گردشگر و رونق اقتصادی شهر و استان کمک کند . بنابر این گزارش سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس_شهرک گلستان برگزار می شود.

روابط عمومي نمايشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *