به گزارش روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، پناهی در حاشیه برگزاری این دو نمایشگاه تخصصی بیان کرد: شرکت توسعه گردشگری ایران مجری توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توسعه گردشگری در کشور است.

وی ادامه داد: ساختار این شرکت متشکل از شرکت‌های توسعه استانی است که شرکت توسعه گردشگری فارس هم یکی از شرکت‌های پیشرو است.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای این شرکت، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این وظیفه را به شرکت توسعه گردشگری محول کرده است که شرکت متبوع هم از طریق شرکت‌های زیرمجموعه در استان‌ها متولی برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری است.

به گفته پناهی، برای اولین بار در فارس نیز نمایشگاه گردشگری پارس و نمایشگاه ملی صنایع دستی توسط شرکت توسعه گردشگر در دستور برگزاری قرار گرفت که نسبت به سه سال گذشته از نظر وسعت دو برابر شده است.

وی عنوان کرد: شرکت توسعه گردشگری ایران و فارس در واگذاری غرفه بخش صنایع دستی و بخش عمده‌ای از گردشگری، یارانه اختصاص داده و عملا رویکرد اصلی که تسهیل حضور در ارائه خدمات گردشگری بود، در نمایشگاه امسال ایجاد شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران همچنین با بیان اینکه تعداد شرکت‌های هواپیمایی و غرف صنایع دستی در این نمایشگاه دو برابر سال گذشته است، تصریح کرد: مهمترین هدف و رسالت ما که در این نمایشگاه دنبال می‌کنیم ارائه خدمات گردشگری و عرضه خدمات گردشگری مردم به مردم است.

پناهی اضافه کرد: برای اولین بار فضایی برای مذاکرات مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری در این نمایشگاه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال برنامه خوبی برای حضور متقاضیان دریافت خدمات گرشگری از کشورهای دیگر انجام شد، گفت: سفارت سریلانکا در این نمایشگاه حضور دارد.وزیر پاکستان و تعدادی از شیوخ عرب نیز با رویکرد توسعه گردشگری در حوزه سلامت حضور پیدا کرده‌اند.

روابط عمومی نمایشگاه

متن سربرگ خود را وارد کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *